torsdag 1 november 2012

Helgen närmar sig!

Och jag är ledig den här gången. Som jag längtar till imorgon då alla barnen kommer hem och det blir fullt av energi här igen! Självklart glömmer jag inte jycken som jag hämtar hem imorgon också. Han har givetvis en plats han med :-) Har då ingen aning om vad helgen bjuder på, men helst av allt vill jag nog bara ta det lugnt och bara vara. Kanske hälsa på nån? Dricka lite kaffe och surra? Vore ju underbart med en avslappnad och icke planerad helg!

Nu ska jag då bara ta å slappa lite innan det är dax för ett kvällspass. Har fortfarande dåligt i kroppen, men det verkar som att det är på väg att bli lite bättre iaf. Förhoppningsvis så ska detta skov vara över snart. Jag har förlikat mig med tanken på att jag har ont, så jag försöker att inte göra så mycket åt gången, utan dela upp det under hela dagen. Jo, jag vet. Så borde jag alltid göra för att finna balans, men det är lättare sagt än gjort!

Ett kort inlägg, men hinner inte mycket mer, eller orkar inte mycket mer då jag jobbar så här.
Tjingeling!

En som verkligen vet hur man slappnar av! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar