lördag 3 november 2012

Borde kolla upp min hjärnfunktion...

...eller så kanske jag nekar till att min dotter faktiskt blir ett år äldre för varje år. :-P  Idag då vi satt i soffan på e.m frågade jag henne vilka som kommer på halloweenfesten. Hon säger namnen och bland annat ett namn och så "hon går i 2 A".
Min tanke blev: "ååh... så då blir hon yngst ikväll då" ...
Tills jag kom på att hon faktiskt går i 2:an hon med! Ja, som sagt. Kanske kolla hur det ligger till hos mig egentligen. Verkar ju inte ens veta vilken klass min egen flicka går i! :-P





Eller så kan det vara så enkelt att jag nekar till att hon blir äldre. Jag vill ju inte det. Samtidigt som jag vill det för jag är så nyfiken på hur livet kommer te sig för hon! Visst är det ganska spännande ändå? Och självklart får man ju hålla tummarna att det går väl för henne.

Nä. Nu blir det lite gotta och tv-mys tills jag hämtar hem hon. Förresten, jag dricker min första julmust för i år! Och gott är det. Jag brukar inte dricka mer än runt jul, ibland efter första advent. Men blev ju sååå sugen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar