torsdag 29 november 2012

Pyntardax då?

Gjorde inte mest vad gäller pyntet igår... Typ inget alls förutom att ta fram kuddöverdrag och gardiner som ligger fint här på soffryggen. Kropp och knopp säger ifrån och vill inte ha mer jobb nu.
Men tror ändå jag ska försöka mig på ett ryck idag. Åtminstone saker iaf så kan gardinerna sättas upp imorgon. Sen är det lite julklappar som ska slås in ikväll då barnen äntligen kommer hem imorgon! Längtar efter dem så mycket <3
Två arbetskollegor var och köpte en jättefin julstjärna till avdelningen och fikarummet idag. Den skulle jag verkligen ha velat ha här i vardagsrummet! Skulle passa fint här. Men kanske finns det en slant till övers för att se om man kanske har råd med en? Kul om man kunde få köpa nåt nytt i år också. Typ en grej per år eller nåt sånt tills man har det man vill ha.  Det är väl lite så ens föräldrar har gjort, samlat på sig och sedan haft komplett som tas fram år efter år. Lätt, smidigt och framförallt blir det inte dyrt om man tar det pö om pö.


Typ en sån här skulle jag vilja ha. Och stor! Den skulle förmodligen ta upp större delen av fönstret. Så snyggt! 
Nåja. Vi får se, vi får se ;-)

Ta mig i kragen nu då? Visst ska jag det? 

Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar