torsdag 8 november 2012

Lite fel info...

... eller så har dem klippt filmen. Det står att den skulle vara 1 h och 32 min. Jag tror vi satt 1 h och 10 min. Var är dem där 20 minutrarna? Och så 100 kr/pers? Nja. Inte kan jag då säga att det var värt det. Enda positiva är att Felicia sa nåt i stil med: "Världens bästa film!" 

Original titel: Secret of the Wings
Längd: 1 tim 32 min
Biljettpris: 100 :-
Åldersgräns: Brntillåten
Genre: Animerad familjefilm
Sv. tal: Ja
Sv. text: Nej


Filmen började 15.30 och 16.40 - isch gick vi ut därifrån. Snabbt räknat så är det inte den angivna längden på filmen. Eller hur? Precis nu är kl 17.05 och jag sitter i soffan och skriver det här på datorn. Rätt räknat så skulle filmen ha slutat 17.02. 
Jaja. Inte mycket att göra åt, men jag tänker kontakta dem och berätta vad jag tycker och tänker. Sen hoppas på att dem inte gör samma sak igen. 

I övrigt var det en charmig film med mycket "plutti-nutt" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar