fredag 30 november 2012

Det duger för den här gången

En liten del av vardagsrummet. Man tager vad man haver, eller hur? Ser ni glittret i fönstret? Niclas tyckte det var ett smart sätt att förhindra lite av draget från fönstrena. Tja... varför inte?? :-P Däremot skulle jag behöva fler växter som tål lite kyla och inte dör på en gång... Finns ju som sagt en anledning till varför fönstret endast innehar en stackars gönsak....

Lite välkomnade i hallen. Men byrån. Suck! Förstörd och jag vill bara kasta iväg den! Men jag har inte hittat nån ersättare än och vi behöver förvaringen... Men  i övrigt är det himla mysigt! Listerna i hörnet ska givetvis bort då karl´n i huset behagar plocka bort dem *pikar* ;-)

Och så en del av köket. Är så ledsen över att jysk brann ner... Detta var det enda jag fann på öob som passade någorlunda. 

Jo. Som vanligt gör ju inte bilderna rättvisa. Mycket bättre i verkligheten *försöker med lite undanflykter* Var å kikade runt lite med tjohalia då jag hämtat hon från skolan. Så mycket det finns jag vill ha! Men, men. Jag trivs i vårat hem som är fyllt av allt möjligt, men framförallt kärlek, lycka och värme <3 

Mys å må nu i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar