måndag 26 november 2012

Tyvärr inga bilder idag

Chefen ringde och jag fick ett extrapass nu ikväll. Har suttit och lyssnat på en föreläsning och har insett att det kommer bli svårt att hinna läsa allt som ska hinnas innan tentan... Hade först tänkt att denna dagen skulle gå åt till studier, laga lite god mat och förbereda för adventspyntning. Det sket sig kan man säga :-)

Så därför blir det inga bilder på goda bakverk av min vän idag. Möjligen ikväll om jag orkar. Är lite smått trött och slut. Kollade schemat mitt lite och upptäckte att med den här dagen och sedan resten av veckan, kommer jag jobba 8 pass på raken. Känns lite tungt. Men det ska nog gå bra ändå! Positivt tänkande is the shit!

Ha en bra dag alla underbara! Nu ska jag göra mig klar och bege mig iväg.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar