torsdag 8 november 2012

Fler läsare? Inga kommentarer...

Märker att det är fler som läser min blogg och det vore jättetrevligt om nån kunde kommentera! Kommentarsfältet är helt öppet och det vore kul om man kunde få till en liten diskussion emellanåt, eller bara "livstecken" från er läsare. Jag svarar genom att klicka svara på kommentarerna, dock svarar jag inte på alla om det inte finns nåt mer att tillägga :-) Samma kan ni göra om ni känner att ni vill svara på någons kommentar.

Det var bara det jag ville för tillfället! Just nu är klockan för lite för att jag ska orka skriva nåt mer. En thékopp med favorit thét och nyhetsmorgon är allt som existerar just nu.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Det är likadant på min blogg jag har ibland uppemot 600 läsare & ändå inga komments ,det är lite trist faktiskt , men å andra sidan så är jag dålig på att kommentera själv.
    Kram

    SvaraRadera