måndag 12 november 2012

Blir nog skoj det här!

Idag gjorde jag tredje dagen på raken och helgen är slut. Jag är slutkörd, mentalt. Men nu ikväll lyssnade jag på första delen av en föreläsning om diabetessjukdomar. Hon var mycket bra! Tog det lugnt, förklarade, pausade så att man hann med. Precis som det bör vara på alla föreläsningar.
Så imorgon är målet att gå igenom de tre delarna som är kvar på diabetessjukdomar och förhoppningsvis ytterligare en. Beror på hur mycket jag orkar lyssna på under en hel dag. Det bästa är att det är inspelade föreläsningar så jag kan pausa när jag vill och "spola" tillbaka om jag missade nåt viktigt. Suveränt!

Nä.Nu ska jag försöka ta mig till sängen. Behöver sova ordentligt mycket känner jag och hoppas på att jag inte är på väg att bli sjuk. Knasig känsla i bihålorna och har frusit enormt nu ikväll. Tills nyligen då jag vart tokvarm och började svettas.
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar