fredag 2 november 2012

Tänk att det går...

.... att vara så här trött och fortfarande vara vaken?? Steg upp med tuppen imorse, har jobbat, hämtat hem jycken, fått hem dotra och sen skjutsade vi henne till kusinen, handlade och så har jag vart å hämtat henne. Blir så fruktat slut av att köra då det är regnigt och mörkt... Det är skitjobbigt! Så nu sitter jag här i soffan och halvsover medans jag knapprar på datorn och lillgumsan försöker hitta nåt att äta till kvällsmat. Hon har påbörjat en satsumas. Tvivlar starkt på att det mättar tillräckligt.

Det känns så skönt att inga planer för helgen ha! Det enda som är planerat är för Felicia som ska på halloweenparty hos en kompis. Hon ska klä ut sig till en svart katt. Bild kanske kommer imorgon om hon vill att jag publicerar den :-) Hon har ju blitt så stor nu att jag frågar om jag får lägga ut bild på henne. Det måste hon ju få bestämma själv! Så vad ska ni alla andra göra då? Planer? Icke planer?  Och på tal om bananer! Vet ni vad? Till veckan jobbar jag måndag och tisdag, sedan ledig ons, tor, fre! Det kan jag behöva då jag faktiskt börjar att plugga på måndag också. Ska höra mig för om att låna böcker till kursen så jag slipper köpa. Vi får se hur det kommer att gå nu då med tanke på att jag har det jag gör. Så att säga ;-)

Nä. Nu ska jag se till att damen min blir mätt i magen och sen ska hon isäng! Mamman behöver sova och det mycket snart..

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar