lördag 8 december 2012

Tror ni jag blev sugen?!!

Igår kväll var jag hos Katarina vars två underbara hundar har fått valpar. En av tikarna var så social, framåt och gosig att jag totalt föll! Handlöst... Så himla typiskt mig *suck*  Hon nosade, smakade, tuggade och tog med framtassarna på händer och fingrar. Nyfiken så det stod härliga till. Och så efter en liten stund kröp hon upp och la sig i mina knän och somnade. Gulliga lilla tjej! Fast det är dock en valp jag fastnat för som inte var lika framåt (just då) som ser mycket lik ut sin far med samma vita fläck på vänster sidan om rumpan. Den fastnade jag för redan då jag såg han på ett litet filmklipp. För att han är lik sin far? Japp! Milou (fadern) är så himla go att den hunden föll jag pladask för redan första gången jag träffade han. Till och med Niclas tycker om honom och det säger inte lite...

Nä. Det blir ingen mer hund här. Det har min käre karl bestämt så det är väl mest bara och säga jaha och gå vidare. Men nog tänker jag gosa lite mer med dem där små!
Tog lite bilder på tiken som var så gosig, men dem blev inge bra... Haha! Hon ville inte ligga still så det blev rörliga stillbilder. Men nästa gång ska jag ta lite kort och visa.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar