lördag 22 december 2012

Med färg i håret och tankar på jul

Det här måste ju vara den absolut mest stressade perioden på året. Dagarna innan jul. Folk som väntar riktigt till slutet med att köpa julklappar, all mat som inhandlas och så dem där köpen man glömt. Nä, jag är inge bättre själv, men förstå va folk det finns i våra lilla stad??
Vi var och handlade hundmat, mat och till julmaten idag. Tycker ändå att det inte tog så lång tid... Och nu sitter jag här med färg i håret (utväxten, så inget spännande den här gången heller!) och tänker på vad jag möjligen kan ha glömt.. å andra sidan har jag bara det söta och sliskiga i år. Det är rätt lätt att komma ihåg för en gottegris som jag. Baksidan är att jag kanske har överhandlat lite...

Nä, nu ska jag ta och fortsätta min kamp med håret!

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar