fredag 14 december 2012

En sån där härlig fredag!

Här sitter jag nu åter igen vid min älskade dator. Värsta värken har försvunnit från kroppen och nu har jag "bara" det gamla vanliga som jag tvivlar på tar slut, men jag kan leva med det. Tänker inte äta mer Citodon för tillfället då jag har det så här pass bra och det känns jättebra! Känns även skönt att veta att det finns hjälp för mig då värsta värken sätter igång.
Tänker göra klart lite "nytta" här hemma och sen kanske iväg på stan för att inhandla sista... eller så gör vi det till veckan. Får se hur vi ligger till i tiden. Idag hämtas äntligen lilltjohalia hem! Längtar efter en kram eller två från henne och längtar efter att mysa med hon. Tänker försöka hinna vara ute lite också, men jobbar ju i helgen... Någon som har leksugna barn?
Det vräker ner ute! Mängder vad det vräker ner! Haha!... Ja, nu är det vinter och jag säger äntligen för då vet jag att nu är det inte länge kvar till vår och sommar. Och framförallt ljusare dagar. Det kommer ju ännu mera snart. Tänk i februari/mars. Så härligt med lite ljusare dagar, gnistrande snö, skoter, pimpel, grillning, bus... Ja det är underbart! Till och med jag som inte är ett big fan av snö, tycker det är roligt.

Så idag är det en härlig fredag. En härlig dag helt enkelt.
Hoppas alla ni andra också har och får en härlig fredag!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar