lördag 15 december 2012

Nu lämnar jag tramset dithän och går vidare!

Så där ja. Nu är jag less på tjatet om traditioner, kalle ankas jul och tomteverkstan. Fira jul kommer vi ändå att göra, eller hur? Och denna julen kommer bli fantastisk! Den kommer att firas med mina nära och kära, god mat, skratt och upptåg. Precis som det ska vara.

Men om man går tillbaka till nutid istället så kan jag meddela att jag snart far på jobbet. Första passet på över en och en halv vecka. Känns lite konstigt, udda och inte alls så säkert som jag trodde igår... Värken har kommit tillbaka i full kraft och jag vet varken ut eller in. Vågar inte ta Citodon då en inte hjälper och två får mig påverkad. Tycker jag kan vara mindre bra på jobbet och när jag ska köra bil. Men jag ska bita ihop och fixa det här! Har gjort det tidigare och kan göra det igen så det borde inte bli så svårt.
Förresten, är det nån som har leksugna barn? Jag har en dotter här hemma som ser ut som att livet suger fett just nu. Värre blev det väl då jag sa att jag jobbar i helgen. Lilltjohalia min. Om ni har det så hör av er! Dock inte till mig, utan till Niclas för det är han som är hemma.

Nu ska jag göra mig klar och fara.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar