torsdag 30 januari 2014

Vardaglig uppdatering

Vakade av idag efter tre nätter med jobb och ledig till lördag e.m då helgjobb väntar.. Till veckan är jag äntligen ledig lite mer med hela 4 dagar! Ska bli otroligt skönt. Planerna är att försöka hinna träffa lite kompisar och surra lite. Känner att jag liksom "missat en del". 
Har sovit minimalt lite senaste 3-4 dagarna. Dålig sömn resulterar i en dålig kropp... Den gör förjävla ont och till med nåt så enkelt och lätt som att ta ut ett mjölkpaket ur kylen fick mina armar att domna, eller "sticka". Svårt att förklara, men det känns som att jag inte har nån kraft kvar, överhuvudtaget. Tror inte det är nå bra. Är inne på fjärde dygnet med huvudvärk också. Givetvis tagit panodil och/eller ipren för det, men det hjälper inte. Så min tanke blir att det troligen kommer från överspänniga axlar och en stel nacke. Så för att försöka göra det bättre tänker jag inta sängen och ligga på spikmattan en stund. Den brukar göra susen för en kropp som gör ont och dessutom bidra med bättre sömn. Hoppas att den gör så denna gången också!

Ha det bra alla underbara!
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar