torsdag 16 januari 2014

016 I denna film skulle jag vilja leva

Denna är nog svåraste denna vecka... Men det beror ju som på lite grann och hur länge. Kan man få byta då man känner för det? ;-) "Avatar", eller kanske "Sagan om ringen filmerna"? Eller varför inte i en romantisk film där jag får leva lycklig i alla mina dagar? Fast å andra sidan blir det nog lite trist i längden. Det händer liksom ingenting... En actionrulle vill jag inte leva i, inte heller skräck eller thriller. Så jag tror det här med fantasy/sci.fi ligger närmast. Kanske nån av alla Marvel-filmer? Thror? Hahaha! Det skulle vara riktigt häftigt. Tänk att vara nån superhjälte som räddar världen, eller åtminstone en stad. Vilka superkrafter skulle jag vilja ha då?
Ska jag då välja en film rakt upp och ner tror jag det blir "Avatar" med alla dessa färger, former, energi och mystik. Vackert och händelserikt på samma gång. Därför tänker jag inte missa 2an då den kommer!


bild lånad från google


Vilken film skulle du välja? Och varför? Berätta gärna!






Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar