måndag 6 januari 2014

Trettondagen och just ingenting skrivet

Har sovit idag efter tredje natten på raken med jobb... ska jobba inatt också och efter det är jag ledig till nästa måndag då jag börjar på tre-skift. Blir intressant att se om jag klarar av att gå så utan att braka samman. Den största risken med det är att fibron flippar ur och jag blir riktigt dålig, men den risken tar jag. För om jag fixar det är det nog det bästa!

Det har gått bra att jobba, men lite mycket har det varit. Känns i kroppen att det varit mer än vanligt dem här nätterna. Kan ju bero på att jag har varit dunderförkyld också och att jag inte riktigt har återhämtat mig. Under veckan som gick mellan juldagarna och nyår, de dagar jag var ledig, sov jag ungefär 12 timmar per natt. Känner som att jag kommer göra nåt liknande nu då jag vakar av. Kanske dax att börja äta mina kosttillskott och blir mer noga med det? Mmm... Kan vara en bra idé.
Så nu sitter jag här i soffan och "laddar" inför sista natten på ett tag, närmare bestämt nästa fredag, nästan två veckor. Då gör jag åter igen 4 nätter... haha... undrar varför jag lagt det så? Dumt. Men om jag får schemat som jag vill, de kommande 10 veckorna efter det här, blir det inga fler 4 nätter, utan max 3 nätter åt gången. Tror jag kan vara bättre då jag ska gå tre-skift.

Så där ja. Svamlat klart för den här gången.... Min hjärna fungerar inte alls just nu och är mer inställd på att det ska klaffa på jobbet.
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar