lördag 4 januari 2014

004: jag hissar och dissar för 2013

Det här är en verklig utmaning! Hissar är lätt och dem kommer här:

*Blev faster <3

*Min syrra gängade sig <3 (på midsommarafton!)

*Jag träffade en person som nu betyder mycket för mig, en person jag bryr mig mycket om!

*Var på bröllop :-D

*Haft många mysiga stunder med familj och vänner

*Gjorde äntligen, tillsammans med karln, två odlingslådor där vi sådde morötter och satte en massa jordgubbsplantor. I krukor satte vi dill och gräslök + lite extra jordgubbsplantor och smultronplantor förstås!

Och en massa, massa till! Det finns så mycket, men inlägget blir ruskigt långt om jag fortsätter. Haha! Men i och med att jag skrivit ner det mesta, så vet de flesta av er att hissarna är fler än dissarna ;-)

Dissarna då... Dem är inte många!

*Fibron har spökat mer än vanligt

*Dålig sommar, kallt och ruggit typ hela juni, på min semester dessutom :-(

*Gruff, diskussioner och bråk som jag helst av allt velat vara utan

*Inte orkat med det jag tänkte först


Det var väl på ett ungefär tror jag. Som sagt, det är inte mycket till dissar, men det kan ju bero på att jag försöker se det mesta från en ljus sida istället för att bli bitter på livet. Det är ju liksom lite trist.

Tjingeling!


Det här är ett inlägg tillhörande en utmaning hos denna tjej: http://liie.se/     Och vill man komma direkt till inlägget om utmaningen klickar man här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar