söndag 12 januari 2014

..............................

Söndag idag och ännu en vecka har gått. Tänkte ta en liten slöardag idag, men som vanligt knackar hushållssysslorna mig på axlarna och det är bara göra innan dem blir en ordentlig börda... Imorgon är det kvällspass på jobbet som gäller och sedan ett dagpass på tisdag. Nattpass igen till helgen, hela 4 stycken från fre till mån och vakar av tisdag. Känns helt ok!
Gick en promenad idag, inte det mest ovanliga, men jag fick med mig tjohalia. Mycket trevligt med lite sällskap! Ska försöka få med henne fler gånger och göra det till en stund för oss. Vi kan behöva det då hon bara är här varannan vecka. Liksom, ta vara på tiden :-)

Vet eg. inte vad jag vill med det här inlägget för det innehåller ingenting! Men tänkte slänga iväg nåt bara för att, ni vet för att inte bara ha inlägg som har med utmaningen att göra. Förresten, missa inte! Film är temat under kommande veckan. Spännande att se om jag får ihop nå roliga inlägg :-) Beror ju lite på hur hjärnan funkar också... Lev å må alla underbara!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar