torsdag 9 januari 2014

Bakning på G!

Har pysslat en del idag, med bakning! Har lyckats göra kakor, vilket jag aldrig provat tidigare. Trodde i ärlighetens namn inte att jag kunde göra kakor då mjukt fikabröd har varit "det jag alltid har gjort". Så det blev dumlekakor och hallogrottor. Senare gjorde jag sommarkaka och så provade jag göra lite havreflarn. Mycket gott!
Om jag orkar och har lust blir det morotskaka och ev. bullar i långpanna imorgon. Jo, jag är i bakartagen.. Haha! Ibland får jag upp ett il och gör en hel del, men då går det oftast en tid mellan gångerna också.

Nä, nu ger jag mig för idag. Har ont i huvudet och är trött så det blir en tidig kväll, typ snart. En dag imorgon också och då kommer barnen hem! Längtar så det nästan gör ont.



Bild lånad från Google



Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar