torsdag 2 januari 2014

Bloggutmaning 365!

Alltså, oftast har jag ju nåt att skriva och många gånger står det inte still alls längre än några dagar. Men tänkte att det här kan vara riktigt skoj! Jag hittade utmaningen hos Jennie , men det är inte hon som har skapat denna utmaning, utan det är denna tjej: http://liie.se/  Och om man vill komma direkt till inlägget om bloggutmaningen då klickar man här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html

I det stora hela så är det ett tema varje vecka, torsdagar startar frågan med "Om..", fredagar ska man tipsa, lördagar hissa och dissa och på söndagar 5-i topp lista. Allt under samma tema. Roligt va? Med det här får man till ett inlägg per dag och man blir liksom aldrig utan en uppdatering.

Så den här tänker jag vara med på. Har visserligen missat första dagen, men det kommer ett inlägg för dagen och framåt, dock endast 364 dagar...
Kommer att fortsätta skriva om annat också och givetvis på min "torka mina tårar". Så nu behöver ni inte tveka om det finns något att läsa ;-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar