torsdag 2 januari 2014

Kör både gårdagen och dagens utmaning idag!

001: hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig? 

Tja... va tror jag? Det beror nog på lite. För vissa dagar har min hjärna svårigheter att komma på nåt, även om jag har ett ämne att blogga om. Så det blir verkligen en utmaning för min del! Samtidigt roligt att ha något att skriva om varje dag, då det faktiskt kan bli stiltje emellanåt och bloggen torkar ut till ett stackars höstlöv som multnar upp...Inte för att jag vill att den här bloggen ska bli "stor" eller nåt för det har jag varken tid eller ork med, men det vore roligt med lite fler läsare.


002: ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst? 

Jag tror inte på att man kan börja om från början. Det som har hänt har hänt och det enda man kan göra, så även jag, är att lära av historien. Så för att svara kort och koncist på frågan så nej, jag ser det här som vilket annan tid som helst på året. Dock tycker jag om nyåret väldigt mycket då det känns fräscht, vi går mot ljusare dagar, mot våren och julen har åkt ut! För det är något jag verkligen tycker ska vara per år, inte över två år.... Så att man göra "nytt" i både det ena och det andra, ja visst! Kanske kan man börja med träning, en ny kost, ändra sitt liv, ett nytt jobb, en ny utmaning...



Sugen på att vara med i den här utmaningen? Det är den här tjejen som har utmanat: http://liie.se och vill du komma direkt till inlägget om utmaningen då klickar du här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html#comment


Tjingeling på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar