söndag 12 januari 2014

012 De 5 bästa leksakerna från barnatiden!

Det här är inte lätt då jag inte ägde så mycket varierat... hm... men jag tror det blir dessa, utan inbördes ordning då

- Barbiekök (eftersom man kunde göra så mycket med det)

- En liten hund som gick på batteri, skällde och gjorde kullerbyttor

- Mon Chi Chi

- En barbiedocka som hade en vit prinsessklänning, jättefin!

- Målarbok och kritor (jo, jag tyckte mycket om att färglägga!)


Ja, det var väl dem. Tror jag. Så svårt att lista leksaker för det börjar bli några år sedan jag var barn. Ni vet, minnet ;-) 
Vilka leksaker kommer ni ihåg? Eller tyckte ni mycket om? 


Kommande vecka (3) är temat Film och inläggen kommer handla om allt från favoriter till hiss och diss och vilken film jag skulle vilja leva i. Missa inte!


Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar