måndag 10 februari 2014

Vecka 7 och temat är "tävlingar"

Veckans tema är "tävlingar" och som jag varnade igår kommer det inte vara så långa inlägg denna vecka eftersom det här med tävlingar inte riktigt är min grej, liksom...

Dagens fråga lyder: Har du varit med i någon tävling som visats i tv? 
Och svaret blir enkelt: Nej. 

Är ju ingen atlet så gällande sport har jag då inte varit med i nån tävling. Inte heller andra tävlingar som finns, ex. frågesporter, hinderbanor... och allt vad som nu finns. Däremot har jag försökt att komma med i nån tävling, tror det var nån sån där frågesportstävling. 

Har ni läsare varit med i nån tävling som visas i tv? Det spelar ingen roll vilken sort, utan till och med bingolotto i telefon räknar jag med. Berätta gärna i kommentarsfältet!







Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar