torsdag 6 februari 2014

Den prydnad jag skulle välja att spara är...

.... ingen. Just denna fråga, denna dagen, så har jag inget svar. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det? Alltså, vi har saker som barnen har gjort, det finns en drös foton som är inramade och alla fina ljushållare/ljusuppsättningar... Det är så här att jag kan inte välja bara en prydnad. Skulle kunna säga alla inramade foton (om man fick välja en sort), men till saken hör att alla foton finns på datorn också och de går att se där. En sak som nåt av barnen gjort? Då blir det orättvist. En ljusuppsättning? Nä...
Så svaret blir helt enkelt: ingen. Jag skulle inte vilja bara en prydnad att spara för jag kan helt enkelt inte välja. Dessutom vill jag inte välja för då känns det som att det materiella är något mycket viktigt och för mig är det inte det. Ett trist svar, men så får det bli den här gången.





Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar