fredag 7 februari 2014

Fredagslänken - en bloggare som har fint i sitt hem

Idag är det fredag och återigen är det dags att länka. Denna gången till en bloggare som har det fint hemma, enligt mitt tycke.

Jag läser inte så många bloggar och de flesta visar inte upp sitt hem.Men det finns en stor bloggare som brukar göra det och henne har jag länkat till förut. UnderbaraClara har ett underbart hem, ett sådant hem jag nog skulle kunna trivas i, men inte vet hur jag skulle kunna få till... Är ju inte det minsta kreativ av mig.

http://blogg.amelia.se/underbaraclara/category/claras-hem-och-inredning/

Den här länken går direkt till kategorin där hon visar sitt hem och inredning. Det enda som man ska tänka på är att det finns en pil längst ner efter ett visst antal inlägg och den går till nästa sida. Hon har en hel del. Så in och njut! Jag gör det emellanåt och inspireras av hennes sätt att mixa färger, ta hand om det gamla, rusta upp och göra sådant man själv nog inte tänker på. UnderbaraClara får än en gång bli länkad av mig.

Trevlig helg!






Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar