måndag 24 februari 2014

Ny vecka, nytt ämne: städning

Första frågan lyder : Är du en organiserad person?

Njae... idag blir det ett tvetydigt svar. Jag vet var allt är så att säga... nästan. Men det är ju ingen vidare ordning i röran, som andra skulle se det. Eller jag har ju ordning i kaoset, så att säga. Det finns pärmar med viktiga papper i, men det finns papper i själva lådan där pärmarna är också... och så har jag lådor och skåp där det ligger en massa prylar och jag vet vilka, men öppnar man så ser det väl inte alltid så jättefint ut.. euhm.. hehe ;-)
Man skulle kunna kalla mig för fröken "lagom". Lagom städat, lagom ordning och lagom med kaos. Typ. Men jag tycker om att liksom ha det undanplockat i alla fall. Det behöver inte ligga en massa saker hela tiden på bordet i vardagsrummet, eller på matbordet. Kan bli hyper på det! Samtidigt tycker jag att lite stök visar på liv, att det bor nån här. Alltså, måtta på allt!

Usch vilket tråkigt  svar på dagens fråga... Men den här veckan känns lite trist, för ämnet "städning" var väl inte det roligaste...

(bild från google)


Utmaningen finns här http://liie.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar