onsdag 9 januari 2013

Två dagar till efterlängtad helg och en massa annat

Har så gott som gjort klart schemat för nästa period och är rätt nöjd med det. Så länge det inte ändras förstås. Kommer att göra bort mina extrapass, eller eg är det inte extrapass i den meningen för det ger inte mer betalt och det är inte pass som är utöver ordinarie. Jag gör ändå de antal pass jag ska göra på en period. Men det är extrapass som vi alla gör  några stycken av per år och det sker under en helg och endast dagtid. Man blir femte personen så att säga för att underlätta morgonens arbete. Så jag gör både lördag och söndag en helg vilket innebär tre helger på raken nästa period. Så därför är denna helg efterlängtad för den är jag ledig på!
Ett kvällspass och ett dagpass kvar till jag får hämta hem lilltjohalia, tillbringa helgen med familjen och förhoppningsvis nån vän (?) och bara känna lugnet. Meningen är väl kanske att vi ska ha hit lite besök som firar Sebbe då han fyllt år. Åååh... höll på att glömma!! Niclas fyller ju snart... fasen också... vad ska jag ge honom då? Jo, förresten. Vet inte vilka ni är som läser, men om ni ska ge han nåt (Niclas sluta läs!!), så vill han ha en onepiece. Japp, ni läste rätt. Men inte vilken som helst utan denna:

http://www.twear.se/onepiece-jumpsuit/backpatch-onepiece-jumpsuitonepiece



Kanske kan vi ge den tillsammans? Jaaaa... jag vet! Ska eg. inte skriva det här för då vet han jue... men han säger ändå nästan alltid vad han vill ha och så får han det. Typiskt karlar kan jag tycka. Och säger han inte vad han önskar sig, så säger han vad han skulle vilja ha och så köper han det. Kan säga att det är rätt irriterande att han gör så för det är ofta det inte finns mycket att ge för önskelistan är typ 2 saker lång. Nåja. I annat fall får jag helt enkelt hitta på nåt, typ. 

Tjingeling!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar