lördag 5 januari 2013

Så då fick vi en extrahund

.... för några dagar framöver. Tog hem sötaste Milou  idag och bestämde att han nog får vara hos oss tills flesta av valparna har flyttat hemifrån. Stackarn verkar inte tycka om dem speciellt mycket... Han är då så lätt att ha att det nästan är löjligt. Finner sig till ro på en gång och verkar inte vara brydd om var han ligger och sover.
Idag är det då trettondagsafton och jag tror alla jag känner (nästan iaf) ska festa och ut för att fira. Själv blir man hemma, nykter och skötsam då det är jobb som hägrar imorgon e.m/kväll. Tänker dock försöka ta mig härifrån en stund med hundarna då jag tror det blir lite smått jobbigt att vara hemma hela kvällen... (De som vet de vet anledningen ;-) )
Och så blir det en lång promenad ikväll också. Känner för att gå, lyssna på lite ljudbok och rensa huvudet lite. Märker att jag sover oroligt och drömmer fruktat mycket nu för tiden. Promenad är bästa sättet att lugna ner min oroliga själ.

Det här var ett tag sen, men inte så mycket förändringar har skett på snygga Milou. Visst är han tjusig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar