tisdag 22 januari 2013

Fotade lite med mobilen. Kanske inte så bra kvalla, men vackert är det ändå

Kommer ni ihåg första mobilerna som man kunde ta kort med? Kan ju tycka att man kommit rätt långt med tekniken och korttagning med mobilerna. Det här är från en dag då jag och jycken promenerade efter skoterleden. Ingen inbördes ordning, ingen förklaring förutom att jag testade lite olika funktioner och så.
Håll till godo!













Visst är väl ändå vintern väldigt vacker? Bland det finaste är då all snö och frost ligger på trädens grenar och glittrar i solen som faktiskt behagar visa sig nu för tiden. Jag njuter varenda sekund då det är så här! Förresten, ser ni dreggeltråden på jycken, sista bilden? Haha! Han är ju för härlig. Säkert hade han sniffat upp nåt som luktade extra gott. Även om jag inte har det så bra i kroppen på vintern, kan jag glädjas åt allt det vackra. Eller eg. är det inte vintern och kylan som gör det onda, det är kraftiga väderomslag som gör det... Har jag märkt. 
Och med det här säger jag god natt!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar