söndag 27 januari 2013

Lediga helgen lider mot sitt slut...Och så lite reklam på slutet

Och jag sitter här i soffan, efter en varm och lång dusch, rätt nöjd med denna helg. Inte mycket är gjort och jag har fått vila. Ändå skriker kroppen efter mer vila och jag tror (hoppas inte!) att jag är på väg in i ett skov igen. Nåja. Inga negativa tankar och så bara tuta och köra så blir det bra igen så småningom!
Nu jobbar jag två dagar, ledig två och sedan hela helgen fre-sön. Efter det så är jag som bara ledig en dag åt gången och sedan jobb ett par-tre dagar. Jaja. Det är jag som har lagt schemat så det finns bara en och skylla på.

Och så tänker jag lägga ut lite reklam. Det är så att min svägerska jobbar för ett personlig assistent bolag i Göteborg. De har haft tankarna på att öppna ett kontor här i Piteå och därmed söker dem brukar här uppe med omnejd. Jag tycker att ni läsare kan läsa lite om dem på denna länken (deras hemsida)

http://www.allasassistans.se/

Jag har broschyrer här hemma om någon är intresserad att hjälpa mig ut med dem på lämpliga ställen? Tyvärr har jag själv inte mycket erfarenhet av detta och ber då om lite guidning.
Tack på förhand!

Önskar alla en fortsatt trevlig söndagkväll
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar