måndag 7 januari 2013

"Ja men det tar sig sa mordbrännarn och..."

.... gick å la sig eller nåt. Har fortsatt dagen med handling och lagat mat som förhoppningsvis kan kallas god! Tänker försöka mig på att göra lite bröd sen och tanken är sirapslimpa. Har dock aldrig gjort det förr, så vi får väl se om det blir bra. Tanken är att jag ska hinna ta hundarnas pälsar och så städa lite, men det kan vänta till imorgon kväll också. Kom på att jag kan ta det eftersom och kanske sluta planera så mycket. För som vanligt blir jag lite besviken.
Middagen? Ja, det blir gratäng gjord på pasta, broccoli och skinka. Kryddat med vitlök och chili. Bara hoppas det blir bra nu då! Hungrig som få är jag också, så lär väl äta hur det än smakar.

Hopp å galopp! Bara fortsätta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar