fredag 25 januari 2013

God morgon!

Ni vet att det är en sån där bra fredag va? Barnen kommer hem och jag är ledig en långhelg. Superskönt! Har inte nå bättre i kroppen och funderar väl lite på hur jag ska kunna bowla ikväll med mina arbetskollegor. Men tänker ändå göra det. Känner att jag behöver få göra nåt annat än att bara sitta hemma och uggla. Blir ju inge alkohol då Niclas ska iväg på jobb, men det är nog likes det!
Planen idag är att följa min vän och äta lunch, surra en stund och bara vara. Hämta hem lilltjohalia (kanske vi behöver handla också), äta en lättare middag och sen iväg. Funderar på om jag ska ta och betala räkningarna nu på en gång också, så det är gjort. Ta tjuren vid hornen så att säga och sen släppa iväg en tår eller två då slantarna swischar loss i cyberrymden. Det är väl ändå tragiskt? Allt man får in, det försvinner lika snabbt. Nog är jag glad för det jag har, inte för det. Men att alltid behöva vända på slantarna är fan inte kul.
Färdigklagat! Nu tar jag tag i dagen och gör nåt istället för att sitta här. Jag hoppas ni alla får en toppendag och gör det bästa av den.

Tjingeling

(bild lånad från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar