torsdag 24 januari 2013

Det var den morgonen!

Vilken morgon! Som vanligt har jag sovit som en kratta och det gör ont i kroppen. Önskar mig nu bara en dag utan värk, så som jag brukar ha. Men åter igen är jag inne i ett ont hjul som fortsätter snurra fastän jag säger stop.
Jycken har fått en ordentlig öroninflammation så nu håller jag tummarna att det räcker med öronrens och att det inte blir värre. Gick på morgonen till djurkliniken och inhandlade öronrens och gjorde första behandlingen efteråt.
På skolan har de bestämt att lilltjohalia ska ingå i gruppen som måste vara kl 08.00 på måndag för att fara på simundervisning. Kan inte påstå att jag förstår hur dem tänkte där? Jag börjar jobba 06.45 och taxin är här 07.40... Har då skickat mail och ifrågasatt det hela.
För en liten stund sen fick jag veta att Sebbe (äldsta bonussonen) har klarat teorin till körkortet och precis i skrivandes stund kör han upp. Spännande! Håller tummar och tår att han fixar det!
Ja. Och så jobbar jag idag med start 14.00.

Det här är min morgon. Hur har eran varit?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar