onsdag 1 februari 2012

Vill gärna ha skoj i helgen! Nån mer?

Det här är enda helgen som vi är barnlediga och jag är ledig från jobbet på ett tag framöver... närmare bestämt fram till april månad.
Min tanke är att ha lite roligt på lördag med vänner, nåt gott att dricka (om man vill, går ju givetvis att vara nykter också!), kanske spela nåt spel eller på kinectet. Ha trevligt och umgås. Jag har väl inte tänkt nån utgång, men den som vill får ju givetvis fara!

Är det nån mer som vill? Vore skoj om nån skulle vilja och då är det bara att höra av sig! Längtar så mycket efter att få ha nåt skoj, skratta och bara vara tillsammans med vänner.




Kram på er alla underbara!

2 kommentarer:

  1. Vad har hänt då du är ledig till april, är du dålig? Kram Marianne <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag är inte ledig till April, det är sista helgen vi är barnlediga och jag inte jobbar fram till april :-D Jobbar gör jag för fulla muggar! Sen blir det att jag jobbar varenda helg vi är barnlediga fram till April månad...

      Kram!

      Radera