onsdag 29 februari 2012

Rosslar, men det går bättre!

Har vart på en promis med sötaste jycken nu ikväll och vet ni vad?? Jag har lyckats gå i min normala takt utan att flåsa som om jag inte hade nån kondis alls. Bra va? Mäkta glad jag är nu!
Märks på jycken att han också tycker det är bra för äntligen får han "småtrava" då vi går, röra sig lite mer än vanligt. Det behöver han. Imorgon då jag är ledig funderar jag på en riktigt låååång promenad på dagen, men det beror på hur mycket sol det är... Får ju ännu inte vistas helt i solen pga av doxyfermkuren jag åt.

Jo. Jag har klippt mig också. Är sjukt nöjd! Jag lovade i förra inlägget en före och efterbild. Men alltså... euhm.. jag glömde liksom att ta kort innan. Hehe. Imorgon kanske jag ger det ett försök att ta nåt kort på frillan, så lägger jag ut det här och kanske även på FB ;-)

Nu har jag tänkt att fortsätta njuta av kvällen. Äta nån macka, dricka nå thé och sen i säng. Så jag önskar er alla en riktigt bra fortsättning på kvällen! Ta hand om varandra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar