fredag 17 februari 2012

Imorgon skall det testas!

Har då bestämt att första arbetsdagen efter denna lååååånga sjukskrivning ska bli imorgon. Ett kvällspass och sen ett dagpass på söndag och måndag. Najs! :-) Längtar så pass att jag har börjat drömma om jobbet... haha! Tycker inte det är skoj att vara hemma på det här viset. Och snacka dålig lön det blir sen... hm... Jag som har tänkt att måla om i köket. Var hittar jag dem pengarna månntro?? Jaja. Så kan det gå. Man rår ju inte för när man blir sjuk och hur man blir sjuk heller för den delen.

Idag är det då fredag och en ledig dag enligt mitt schema. Fick erbjudande igår om att gå ett dagpass idag, men ärligt talat behöver jag all återhämtning jag kan få. Ännu har mina lungor problem med att utvidgas helt och hållet och gör min andning både tung och häftig emellanåt.
Barnen är lediga från skolan idag. Så Flisans kusin Emelie kommer hit på en liten stund för att vara under dagen medans mamma hennes gör lite ärenden. Kommer bli skoj! Ungarna kommer så bra överens att det är nästan löjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar