måndag 27 februari 2012

Jobbelijobb, jobb!

Vet inte om det är bara att jag är så glad över att vara "frisk", eller kanske ska jag säga mer kry? Eller om det har med kortisonet att göra, men snacka om energi jag hade på jobbet idag!
Det märkliga är väl att jag inte sovit nåt inatt... Fått tanke, efter tanke, efter tanke...Snurrat, suckat, pustat. Ja, ni försåt poängen va? Och klart lite irriterad då jag steg upp och tänkte på hur fan jag skulle klara den här dagen. Det märks inte. Inte alls. Skulle kunna tro att jag sovit ett dygn och tagit nåt uppiggande på det.
Så nu är jag glad! Äntligen är jag "back on track" igen ;-)
Funderar på vad jag ska sysselsätta mig med nu? Kanske röja lite till? Gå igenom kartonger i källaren? Rensa? Hm..Eller, så kan det vara bra att varva ner också. Lite. Jo, jag fixade så jag ska trappa ut kortisonet. På jobbet tyckte dem att det var udda med en 10-dagars kur och ingen nedtrappning.

Jahapp. Då så. Nu tänker jag dricka en kopp kaffe och chilla i soffan en stund. Maten satt som ett smäck i kistan! Börjar faktiskt känna mig lite dåsig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar