fredag 24 februari 2012

Haft en riktigt trevlig kväll med gottis tottis fika

Niclas systers karl fyller år idag. Hängde ni med? Så vi var bjudna på fika nu ikväll och gott var det! Vilken supergod tårta hon hade gjort! Satt fint i kistan ;-)
Har träffat lite folk, surrat och skrattat, kramats och känt värmen och glädjen. Sådant tycker jag om. Sådant behöver jag.
Och i ärlighetens namn skulle jag behöva mycket mer av den varan. Få umgås, surra blaha-grejer (helst inga diskussioner och en massa allvar. Det har jag tillräckligt av.)  och skratta så man får ett par år till i livet. Fast det är klart. Har man mest suttit hemma, eller legat hemma i nästan tre veckors tid, då vill man göra ALLT annat än att göra precis just det!

Nä. Så det här var en riktigt bra början på helgen. Enda mindre roliga är att jag tror lillhjärtat mitt håller på att dra på sig nåt.. Hon är hes, hostar lite och fryser. Fast det är rätt varmt inne nu. Ser inte så kry ut. Men jag måste få tillägga att hon har inte vart sjuk speciellt mycket på länge, så det är "väl på tiden", så att säga.

Lev och må alla underbara! Nu ska jag fortsätta njuta av fredagen, alla barn (jo, vi ha lan här ikväll/natt), bra serier och en fantastisk karl ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar