onsdag 22 februari 2012

Så less jag blev!

Irriterad är jag... frustrerad och less. Hostar värre än någonsin och var illa tvungen att sjukskriva mig idag. Det blev så mycket att jag kräktes slem och inte lite heller! Kan gissa på en 2 dl iaf... *jäck*!  Upp kommer det så småningom, men det tar för mycket på krafterna för att jag ska orka mycket annat än att hosta.
Ledsen är jag för det var så kul att komma tillbaka till jobbet och få göra nåt. Har ju saknat det! Förstår inte hur det kunde bli så här? Trodde jag var på bättringsvägen, men inte det. Det har ju blivit värre! Kan hända att jag utvecklat lunginflammation... Ska ringa till vc och höra om de kan hjälpa mig.

Ha en bra dag alla underbara! Kram från en ledsen jag....

2 kommentarer:

  1. men huvaligen vad jobbigt - hoppas du får hjälp på VC och att du ej fått lugninflammation också...mitt tips (råd) bara så där är att du slutar med mejerivaror (mjölk, fil osv.) ett tag i allafall...(slembildande) och drick tex. ört te på mynta, ingefära, citronmeliss, kamomill =) Hoppas du snart blir bättre i din hosta - ha det bra och var rädd om dig...//Mia

    SvaraRadera
  2. Men så jobbigt gumman! <3 / Anna V

    SvaraRadera