onsdag 29 februari 2012

Frissan idag då!

Har en ledig dag idag och har faktiskt bokat tid till frissan,11.45. Och det blir Anna Klippare och Frida som får äran. Kan inte byta frissa då hon hittills gjort ett toppenjobb med mitt hår! Eller så är jag feg.. nåt av det.
Tänker ta en förebild då jag far och så tar jag bild sen då det jag kommer därifrån. Så får ni se resultatet sen.
Det är snart ett år sen jag klippte mig... närmare bestämt 29/4 förra året. Haha! Jag är då inte dyr i drift vad gäller håret iaf. Blir väl att jag köper en färg och slänger i också. Ska fortsätta med det mörkbruna ett tag till då jag gillar det skarpt! Gäller bara å se till att det inte skiftar i svart för det ser inte nå bra ut.

Nä. Dricka lite mer kaffe och sen göra nån nytta. Tänker städa till lite, göra mig "klar för dagen" och sådant.
En underbar dag önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar