torsdag 23 februari 2012

Snodde den från syrran bara för att!

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då bodde jag på Durrnäs i en trea tillsammans med min dotters pappa. Hon var ju då inte född än. Jobbade på Excellent då och trivdes inte alls... hade en provanställning som jag avslutade vid sommarens början. Sommaren tillbringade jag på en matvaruaffär, trivdes som fisken i vattnet. På höstkanten fick jag anställning på restaurang nolia där jag sedan var i ett och ett halvt år. Mer då... Hm... jo jag hade min första hund då också. Han hade hunnit bli drygt ett år. Underbara Casper som jag saknar så mycket :-(

Vad gjorde du för 1 år sedan?

Då bodde jag i det hus jag bor i nu. Hade långvik på avdelningen där jag nu fått fast anställning :-) Så det är inte så stor skillnad mot för idag!

Fem snacks du gillar?

Choklad i många variationer
Dem där starka cheese fingers, eller vad dem nu heter
Fruktsallad
Pringles   - sour cream (den gröna)
Kex (en viss sort) tillsammans med kantarellost *mmmm*

Fem låtar du kan hela texten till?

Hahaha! Jag har minne som en amöba så, ingen? Nä men blinka lilla stjärna, imse vimse spindel, bä bä vita lamm... Och sen kan jag säkert fler, om jag hör dem samtidigt. Men inte utantill ;-)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?

Säkra min dotters och mina bonuspojkars framtid
Betala av alla lån och krediter
Renovera klart!
Hjälpa min familj
Och en ny bil så klar
(och så resa, men det blev en sjätte sak)

Fem dåliga vanor?

Dricker på tok för mycket kaffe
Svär en hel del
Påpekar det uppenbara (gillas inte av min sambo!)
Vet inte om det är dåligt eller bra, men surrar ibland lite för mycket....
Dåligt humör både på morgonen, innan första kaffekoppen, men även vid "rätt tidpunkt" i månaden... = hormonkossa med mycket aggressioner... (nä så illa är det inte, men det är då mindre trevligt iaf!)

Fem saker du gillar att göra?

Umgås med nära och kära 
Hålla på med hundar och även andra djur
Läsa en bra bok
Sortera. Japp, ni läste rätt. Tycker inte om oordning och slarv!
Dricka en kopp kaffe ;-P

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Lackkläder
Manchester
Skor med stilettklackar... av den anledningen att jag inte kan gå i dem! Haha!
Raffset 
Nätstrumpbyxor

Fem favoritleksaker?

Min laptop
Kaffepannan ( om man kan se det som leksak??)
Kinectet
Hm... nu blev det svårt...Tror inte så mycket mer faktiskt... Tråkig jag är!

Fem personer som du vill se göra denna utmaning?

Den som vill! Fritt fram :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar