lördag 4 februari 2012

Så uttråkad jag är!

Min fjärde dag jag är ledig och inte det minsta kul har jag. Synd att det skulle vara så kallt... hade vart betydligt lättare om det inte vart 30 minus. Är inte så värst sugen på att fara å köra då det är så här ute. Mig veterligen mår inte lilla bilen så bra av det :-)

Ändå är jag uttråkad. Vore skoj att ha något att göra istället för att sitta här med datorn, se serier och mer eller mindre vara så osocial att det rent av är skrämmande!
Funderar på att ställa mig framför kinectet och träna så att musklerna halvdör efteråt. Kanske känner jag mig mindre disträ då och tankarna flyr sin lilla kos. Sista dagen av femdagarsledigheten är imorgon. Lika kallt då och jag (säkert Niclas också) kommer bara sitta här . Suck. Tror det blir ett vinglas ikväll... gott!

Slutsvamlat för idag. Hoppas ni andra har det mindre tråkigt än jag :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar