tisdag 21 februari 2012

Icke vettigt inlägg alls!

Har en ledig dag idag och det behövs kan jag meddela. Vill inte klaga, men är ni medvetna om hur jävla jobbigt det är med konstant hosta, ont i bröstkorgen och magmuskler som smärtar? Energin blir lika med noll och det gör mig så frustrerad!! Tur i oturen är att jag får sova under nätterna. Hostandet lugnar ner sig då jag sover, men är ett rent helvete då jag vaknar. Det är så segt och tungt att det tar en stund att "hosta lös" skiten. DET gör ont! Och sen hostar jag resten av dagen, mer eller mindre.
Tänker inte göra många knop idag. En riktigt lång promenad ska jag ta med min älskade jycke och sen är jag öppen för förslag. Inget städande, inget "göra nytta" kommer att ske idag. Vill helt enkelt inte.

Och nu tänker jag då äta rostade mackor med heta kräftstjärtar i aioli. Bra frukost va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar