tisdag 31 januari 2012

Ledig i fem dagar, inte illa!

Och vad ska jag sysselsätta mig med dessa fem dagar? Har ingen aning faktiskt och skönt är det att ha oplanerat min vardag. Har väl lite uppbokat: imorgon e.m är det en utbildning på jobbet jag måste på, på torsdag är det friidrotten för Flisan på kvällen, men sen så är det inget mer. Fredag, lördag och söndag är fria för lek! 

Känns att jag håller på att varva ner. Plötsligt har kroppen gjort uppror och jag har stora svårigheter med att flytta min röv från soffan. Riktigt skönt att inte göra nåt och bara vara. Har ju ändå vart på G sen 05.30 i morse då jag startade dagen med att gå en rask promis på drygt 20 minuter innan jobbet. Ikväll blir det inget promis. Behöver vilan och ryggen är paj. Gör ont, värker och sliter. Går det göra nån form av plastikop gällande ryggen? Typ som med ett knä, eller höft... Nä. Trodde inte det, men undra kan man ju göra!

Nä men som sagt, jag är ledig. Hitta på nåt? Göra nåt skoj? Barnen far till våra respektive X på fredag, så jag är up for anything! ;-)
Sköt om er alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar