onsdag 18 januari 2012

Konstigt att ingen har kommit till känna än...

Vilka upplyftande kommentarer jag har fått ! Tack snälla ni! <3

Men ingen har kommit till känna än. Kanske var jag lite för hård, för märkligt är att ingen har kommenterat och sagt: "hej, det är jag som sagt så" ... Och så gärna med en förklaring också.
Så är det för de flesta människor. Det är lätt att gömma sig bakom skitsnack och anonymitet.

Över till nåt mer positivt. Det går allt bättre för mig och kosttillskotten fungerar nog bättre än vad jag trodde att dem skulle göra! Känner mig betydligt piggare och bättre i kroppen.

Det "sorgliga" i hela historien är att jag inte har varken styrka eller kondition i musklerna nå mera... Jag som inte vart vältränad, men ändå så pass att jag vart stol över min styrka, trots minimala muskler.
Ett lätt sätt att se vad jag orkar och inte är då jag masserar. Då jag gick massageutbildningen så kunde jag göra en helkroppsmassage på en timma (och ta i!), bli lite varm och svettig, men ändå senare göra nåt mer. Typ massera Niclas rygg, städa, gå promenad. Utan att bli speciellt trött i musklerna. Nu är det annorlunda. Jag ger en ryggmassage och sen orkar jag inte mycket mer... Lite ledsen blir jag över det. Men i och för sig, vad kan man vänta sig efter två år med värk i kroppen och inget gjort?

Så nu är de ta mig fan nya tag! Haha! Promenaderna går mycket bättre än förut. Har försökt att utöka längden på promenaden lite. Ska även börja med att motionera både mig och vovvsen typ två gånger per dag de dagar jag är ledig. Och så börja om med kinectet och träningsspelen. Behöver få till ryggen...Den är inte i bra skick!

En kopp kaffe, frulle och så ut en sväng står närmast på schemat!
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar