torsdag 12 januari 2012

Livet ler mot mig

Imorgon är det fredag och det är den "braiga" fredagen. Barnen kommer hem!!  Jag längtar så att det värker i hjärtat på mig! I helgen ska vi fira Niclas. Med fika. Han måste ha det vet ni för annars blir han ledsen. Jajamen. Och så är jag ju tills vidare anställd från och med 1 februari. Yeeeey för mig!!! Är superglad över det! Tänk så mycket jag slipper oroa mig för nu...Eller eg. bara grundstommen till de flesta bekymrerna. Ekonomin.

Och så går det bra med kosttillskotten också. Nu har omgivningen börjat se hur pass mycket piggare jag ser ut och upplevs vara. Gissa vad? Jag känner mig betydligt bättre. Visst har jag dagar med mer eller mindre värk och trötthet lite titt som tätt. Tröttheten är dock inte lika lamslagande som tidigare.

Så. Nu fattas ju bara att man vinner en stoooor summa pengar så man får köpa sig en ny/nyare bil. Det vore toppen! Men i ärlighetens namn tror jag att min tur är slut nu. Haha!

Ta hand om er alla underbara!



Visst längtar ni också till den härliga sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar