fredag 13 januari 2012

Jag vill veta vem det är som ifrågasätter om jag är "frisk"!!

Sista inlägget jag skrev innehöll en mening om lillan. Den är borttagen nu på begäran av hennes pappa. Det han har sagt respekterar jag, men det finns något jag INTE respekterar.
Någon som har läst min blogg har ifrågasatt det jag skrev alt. det jag har skrivit av det som finns här på bloggen. Någon som har läst min blogg har ifrågasatt om jag är "frisk" i meningen "sjuk huvvudet/dum/korkad". Vem?
Jag vänder mig nu till den personen/de personerna som ifrågasätter och frågar/påstår något sådant. Vem är du/ni? Om ni har så mycket att tycka och säga OM MIG, säg det till mig. Ta det med mig och ingen annan! Feg. Det är vad du/nu är. Fega människor som inte törs komma tillkänna.

Vad är det i den meningen som gör att du/ni ifrågasätter om jag är "frisk"? Är det något annat i bloggen ni retar er på? Något annat som gör att ni tycker och tänker så? Jag vill veta. Och kan man inte säga det direkt till mig, då kan man knipa käft. För fram kommer det förr eller senare.


// En mycket irriterad Anna...

3 kommentarer:

  1. Va elakt.att det finns sådana människor,stå på dej/mamma

    SvaraRadera
  2. Bry dig inte om sådana där dumma kommentarer, det finns alltid såna som vill jävlas och lufta sina åsikter. Då finns ju inte något mer bekvämt och säkert än att göra det anonymt...Så bry dig inte om det utan fortsätt skriv som du gör.

    SvaraRadera
  3. Kan inte fatta hur tusan man är funtad om man ifrågasätter andras värk och lidande. Ingen kan säga att den och den har så och så mycket värk det är bara den som är plågad som känner hur det är. Blir så jäkla förbannad, hur tusan tänker människor som måste kommentera såna saker, grrr! Nä bry dig inte om vad folk säger, du gör det så himla bra som orkar med allting trots värken... Stooor kram från kusin Marianne

    SvaraRadera