onsdag 18 januari 2012

10 fakta om mig själv

1 - Jag är bra på att ge råd, men väldigt dålig på att följa dem själv.
2 - Har aldrig tyckt att det vart "romantiskt" eller "roligt" eller öht aldrig vart intresserad av att gifta mig. Tycker det är onödigt, bara skräp, kostar pengar och leder alltid till skilsmässa. Tills jag träffade Niclas. Har väl kanske ändrat mig lite...
3 - Tycker det är helt ok att man kan ändra åsikt, MEN man ska för den delen inte "vänta kappan efter vinden".
4 - Jag ältar. Måste jag göra för att släppa och gå vidare.
5 - Surrar på tok för mycket. Inte för att jag eg. har nåt att säga, utan för att jag avskyr pinsam/jobbig tystnad.
6 - Trots att jag surrar, tycker jag det är riktigt skrämmande att tala inför folk, även dem jag känner. (typ seminarie, föreläsning)
7 - Har ofta "två sidor" av en situation, ett problem, en tanke, en åsikt o.s.v.
8 - Tycker inte om konflikter (kanske därför jag gör ovanstående)
9 - Har ett explosionsartat humör, men är inte långsint.
10 - Är förlåtande och ger gärna människor en andra chans. Så pass att jag till och med kan "förklara bort" vissa människor beteende och handlingar. (Beror ju givetvis på). Dock går det till en gräns och sen kapar jag allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar