fredag 20 januari 2012

DAG 3 - 8 saker som irriterar mig

1 Öppna dörrar. Typ skåpdörrar och dörrar inomhus som ska/bör vara stängda. Anser att kan man öppna dem, kan man stänga dem.
2 Skrapa isiga och snöiga bilrutor. Jo. Det irriterar om än det händer VARJE år. Hahaha!
3 När det inte går som jag vill. Och med det menar jag inte att jag alltid ska ha det på mitt sätt. Nä, snarare att om jag gör nåt och så går det inte som jag vill, då blir jag lite smått irriterad!
4 När min kropp vill en sak och jag en annan....
5 De gånger jag har städat upp och det blir stökigt under de närmsta 12 timmarna, irriterar mig. Kan man stöka ner, kan man städa! Och detta händer med jämna mellanrum så nu för tiden blir jag inte speciellt irriterad längre...(vet inte om jag kan skriva det här, men svårt att hitta 8 saker som irriterar)
6 Då folk (i allmänhet) säger en sak och gör en annan. Det är nåt som verkligen irriterar!
7 Blir irriterad i bilen då folk (i allmänhet) inte hittar den högra pedalen. Helst då det faktiskt är fint väglag och bra sikte. Att köra 40 km/h på 70-väg är inte ok vid sådana tillfällen. Det skapar hets och folk gör onödiga/dumma omkörningar.
8 Och sist men inte minst blir jag irriterad på folk (i allmänhet) som så lätt kan säga sina åsikter och tankar, oavsett vad det gäller, men då de ställs inför att säga det öga mot öga lider de av plötsligt tunghäfta. Alt. akut förvirring för de säger att de inget vet, eller aldrig har sagt nåt sådant. Med andra ord: kan man inte stå för det man säger blir jag mycket irriterad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar