fredag 27 januari 2012

Dag 10 - nån/nåra personer jag litar på

Ja, alltså den här är lite klurig. Visst har jag en del jag litar på, men hur som haver barnen kär har jag med noggrannhet valt ut dem jag kan berätta precis vad som helst till. Och dem är få. MEN, ett stort MEN, jag har inte så mycket att "dölja" och ja... jag vet inte. Därför är det ganska många som vet ganska så mycket.

Däremot, om det handlar om någon speciell som ställer upp i vått och torrt, utan att man bett om det så finns det ett fåtal personer som gör det. Ett fåtal som ställer upp, utan att man har sagt nåt, utan att att man. Nä. JAG, inte man... Utan att jag har bett om det. Ett fåtal som bara tänker till lite, gör saker så att jag blir alldeles varm i hjärtat och alldeles till mig av lycka. För jag förstår eg. inte hur det kan finnas människor som är så underbart rara, omtänksamma. Ibland önskar jag att jag kunde ge mer tillbaka. Mycket kärlek till er! (ni vet vilka ni är)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar